Praktijkgebieden

Ondernemingsrecht

Juridische expertise op het gebied van ondernemingsrecht

Als ondernemer wilt u graag ondernemen. Mogelijk heeft u dan te maken met bestuurders, aandeelhouders, crediteuren en financiers. Onderwerpen die het ondernemingsrecht raken. Het rechtsgebied dat regels bevat over de vorm en inrichting van organisaties en regels met betrekking tot de rechten en verplichtingen van ondernemingen, bestuurders en toezichthouders. U wilt natuurlijk weten wat juist uw rechten en verplichtingen zijn. Bovendien wilt u bij een geschil kunnen vertrouwen op een deskundig advies en adequate bijstand. Onze advocaten zijn deskundig door hun kennis van zaken en jarenlange ervaring. Bovendien denken zij met u mee.

Deelgebieden:

• geschillen binnen en tussen organisaties;
  • bedrijfsovernames;
  • herstructurering;
  • bestuurdersaansprakelijkheid;
  • aandelenoverdracht;
  • opheffing en ontbinding van de onderneming;
  • opstellen en controleren van contracten en algemene voorwaarden.

tag-line

Overige praktijkgebieden

Arbeidsrecht

Een goede relatie tussen werknemer en werkgever is van groot belang voor een onderneming. Het arbeidsrecht ziet niet all